Geef je klant de juiste boodschap tijdens de zomermaanden!
Het zomerverlof staat voor de deur, tijd voor bedrijven om zich voor te bereiden op deze dagen!
- Collectieve sluitingsperiode?
- Aangepaste openingsuren?
- Minimale bezetting?
Eén van de belangrijkste stappen die je kunt nemen, is het instellen van je telefooncentrale. Mensen komen nog steeds heel veel telefonisch in contact met bedrijven en willen dan ook meteen op een juiste en professionele manier geïnformeerd worden. De ideale manier om de klantentevredenheid de hoogte in te jagen.
Wij geven 4 tips om ervoor te zorgen dat je boodschap professioneel en duidelijk is:
- Up-to-date boodschap
Zorg er zeker voor dat je boodschap up-to-date is. Vermeld de juiste en exacte data van de dagen waarop je bedrijf gesloten is. Heb je aangepaste uren, zorg dan zeker dat je de correcte openingsuren meegeeft. - Informeer de klanten
Geef extra informatie mee zoals wanneer het bedrijf opnieuw open zal zijn of hoe klanten voor dringende zaken toch contact kunnen opnemen. - Blijf professioneel
Wees vriendelijk en professioneel, zo blijf je klantgericht ook wanneer het bedrijf gesloten is. - Test je boodschap
Controleer of alles juist is ingesteld en of klanten wel de juiste boodschap te horen krijgen.
Een goed ingestelde telefooncentrale zorgt voor een goede communicatie naar je klanten. Zo vermijd je frustraties door verkeerde informatie. Zorg voor een professionele uitstraling van je bedrijf.
Wij helpen je graag...
Onze medewerkers staan je graag telefonisch bij tijdens het configureren van je boodschap.
- Maak nu een afspraak via support@davogroup.be.
- Wij zorgen ervoor dat je aanpassingen tijdig en correct worden uitgevoerd.
Het belang van camerabewaking tijdens sluitingsdagen
Niet alleen het correct instellen van de telefooncentrale is belangrijk voor je bedrijf. Het implementeren van een camerabewakingssysteem is een waarvolle aanvulling op de beveiligingsmaatregelen van je bedrijf wanneer het gesloten is.