Hoe gaan we te werk?
Heb je een probleem of een vraag? Onze Service Desk staat steeds voor jou klaar.
- Mail jouw supportvraag naar support@davogroup.be.
- Dringend? Bel onze supportdienst op +32 9 216 60 99.
- ma-don: 8u30-12u00 / 13u00-17u00
- vrij: 8u30-12u00 / 13u00-16u00
- Onze Service Desk Engineer maakt van jouw vraag een ticket.
- Het ticket krijgt een prioriteit toegewezen.
- Jouw ticket wordt binnen de SLA opgevolgd.
Remote support
Wij ondersteunen en helpen vanop afstand met behulp van onze tool.
Download de laatste versie hier:
Hulp nodig buiten de openingsuren?
Problemen met jouw telefonie of netwerk maar onze Service Desk is niet open?
- Mail je probleem naar support@davogroup.be
- Heb je een 24/7 contract?
Contacteer onze wachtdienst. Het nummer staat vermeld op het onderhoudscontract.
Monitoring
- Mail naar support@davogroup.be.
- Er wordt automatisch een ticket gelogd.
- Je ontvangt een ticketnummer waardoor je de status van het ticket kan opvolgen.
- Via onze monitoring gaan we intern na of de responstijden nageleefd worden.
- Het geeft ons inzichten om onze klanten de verwachte kwaliteit aan te bieden.