Optimalisatie van je auditief logo

De eerste indruk van uw bedrijf maakt de meeste indruk. Ieder contact is imagobepalend. Wij hechten enorm belang aan onthaal en kwalitatieve telefonische dienstverlening.

Het auditief logo van je bedrijf zorgt voor een emotionele band met je klanten. Niet alleen je visuele logo is van belang, maar steeds meer besteden klanten aandacht aan de manier waarop het bedrijf klinkt en hoe de dienstverlening gebeurt.

  • Word ik snel geholpen?
  • Kom ik bij de juiste persoon terecht?
  • Welk type wachtmuziek hoor ik?
  • ...

Verbetertraject

Niet zeker hoe u klinkt aan de andere kant van de lijn? Wij bieden u een verbetertraject aan waardoor de kwaliteit van uw communicatie volledig beantwoordt aan de wensen van de klant. U ontvangt een kant-en-klaar dossier om te zien waar u ruimte heeft voor verbetering.

4 fases

  1. Analyse: dankzij deze eerste analyse kunnen wij gericht advies verstrekken. Een volledig overzicht van alle verbeteracties die leiden tot een optimalisering.
  2. Opleiding: interactieve communicatiesessies van uw medewerkers. Hierin worden resultaten besproken en afgetoest aan de praktijk.
  3. Techniek: wij gaan samen met u op zoek naar de juiste tools om de bereikbaarheid van uw medewerkers te verhogen. Wij leveren niet alleen de juiste tools, wij zorgen er ook voor dat uw medewerkers hier perfect kunnen mee werken. Op die manier leren zij enerzijds werken met onze producten en maken ze optimaal gebruik van alle functies die beschikbaar zijn.
  4. Evaluatie: na een 3-tal maanden plannen wij een evaluatie in om te zien wat het eindresultaat is van het volledige traject.

 

“Na de eerste analyse en het doorlopen van het verbetertraject is onze eigen bereikbaarheid met 20% gestegen. De implementatie van een telefoonprotocol met vaste afspraken zorgt ervoor dat elke klant steeds gerichte hulp krijgt.”

Suzan Maertens – HR Director DAVO Group