• Verlengd weekend?
  • Aangepaste openingsuren?
  • Minimale bezetting?

Eén van de belangrijkste stappen die je moet nemen, is het instellen van je telefooncentrale. Mensen komen nog steeds heel veel telefonisch in contact met bedrijven en willen dan ook meteen op een juiste en professionele manier geïnformeerd worden. De ideale manier om de klantentevredenheid de hoogte in te jagen.

Stel vandaag nog je onthaalboodschap en voicemail in en geef je klanten een optimale dienstverlening.

Ook als je er niet bent, verwacht je klant de juiste boodschap.

 

4 tips voor een professionele en duidelijke boodschap:

  1. Up-to-date boodschap 
    Zorg er zeker voor dat je boodschap up-to-date is. Vermeld de juiste en exacte data van de dagen waarop je bedrijf gesloten is. Heb je aangepaste uren, zorg dan zeker dat je de correcte openingsuren meegeeft.
  2. Informeer de klanten 
    Geef extra informatie mee zoals wanneer het bedrijf opnieuw open zal zijn of hoe klanten voor dringende zaken toch contact kunnen opnemen.
  3. Blijf professioneel 
    Wees vriendelijk en professioneel, zo blijf je klantgericht ook wanneer het bedrijf gesloten is.
  4. Test je boodschap 
    Controleer of alles juist is ingesteld en of klanten wel de juiste boodschap te horen krijgen. 

 

Wij helpen je graag...

Onze medewerkers staan je graag telefonisch bij tijdens het configureren van je boodschap.

  1. Maak nu een afspraak via support@davogroup.be.
  2. Wij zorgen ervoor dat je aanpassingen tijdig en correct worden uitgevoerd.
  3. Geniet van het verlengd weekend!

 

Maak een afspraak

 

 

Het belang van camerabewaking tijdens sluitingsdagen

Niet alleen het correct instellen van de telefooncentrale is belangrijk voor je bedrijf. Het implementeren van een camerabewakingssysteem is een waarvolle aanvulling op de beveiligingsmaatregelen van je bedrijf wanneer het gesloten is.

Lees meer