Het aandeel van fysieke telefooncentrales houdt in België nog stevig stand. Dit terwijl er heel wat nieuwe toepassingen bestaan die alle activiteiten combineert.

Unified communications

Bij unified communications (UC) worden heel wat zaken in één toepassing gecombineerd. Hierbij wordt beroep gedaan op de internetverbinding en de cloud. VoIP-telefonie die ervoor zorgt dat u altijd en overal bereikbaar bent.

  • Bedrijfstelefonie: telefonie blijft noodzakelijk!
  • Vergaderingen
  • Aanwezigheid: ben je afwezig? Oproepen kunnen automatisch doorgeschakeld worden en collega's zien meteen dat je er niet bent.
  • Chatfunctie
  • Contactcenter
  • Homeoffice

UC: efficiënte communicatie

We zien voorlopig de trends dat unified communications meestal wordt ingezet bij de grotere bedrijven. Door de trend van het telewerken zijn veel bedrijven in actie geschoten. De mogelijkheden waren nog niet echt voorhanden en een oplossing was nodig. Door een UC-platform te integreren is iedereen overal te bereiken, telewerken wordt eenvoudiger. Je klant krijgt ook meteen de juiste boodschap.

Vergroot je klantentevredenheid

  • Doorschakelen
  • Beschikbaarheid collega's raadplegen
  • Callflows instellen
  • Contactcenterfuncties

Deze functionaliteiten helpen je bij het verhogen van de klantentevredenheid. Verhoog je customer service door gebruik te maken van een efficiënt communicatieplatform.

 

Wil jij graag eens kijken wat de mogelijkheden zijn binnen jouw bedrijf? Neem contact met ons op en wij bekijken samen de mogelijkheden. Door middel van een gratis demo tonen we meteen alle functionaliteiten binnen een unified communications omgeving.