Whise CRM-software koppelen

Whise integreren met je telefoniesysteem

  • Koppel CRM met telefonie
  • Herken meteen de beller en open de klantenfiche
  • Voor een nog betere klantenervaring

Vraag meteen je demo aan

Bij een onbekend nummer wordt meteen een nieuwe fiche geopend waarbij de gegevens kunnen ingevuld worden terwijl je aan de lijn bent.

Inkomende oproep

  • Bestaand nummer: er verschijnt een pop-up met meteen de naam van de beller (zoals in de database geregistreerd)
     
  • Nieuw nummer: er verschijnt een pop-up met het nummer, door te klikken op de pop-up opent meteen een nieuwe fiche om deze prospect/klant aan te maken

Bel meteen vanuit je CRM-software en volg alle historiek nauwkeurig op.

Uitgaande oproep

  • Kies het juiste nummer uit je database
  • Klik op het nummer om te bellen en bevestig
  • Je toestel of applicatie begint te rinkelen, neem de hoorn of headset en begin meteen te bellen

 

Flexibiliteit

  • Stagiairs, jobstudenten, verloop... de integratie biedt een flexibele oplossing voor bijkomende of te veel gebruikers

How can we connect you?

Contacteer ons