Cloud-telefonie voor schoenenzaak

Uitdagingen

Schoenen Verduyn was in het bezit van een hele oude telefooncentrale waarbij de meest simpele zaken zoals doorverbinden, wachtmuziek en tekstboodschappen een zeer moeilijk gegeven werden.

Met de opkomst van de e-commerce en het beschikbaar stellen van de webshop in verschillende talen, drong de nood zich op om toch te voorzien in een betere klantenservice.

Oplossingen

Ons communicatiesysteem zorgde voor de oplossing. Een telefonie volledig in de cloud was een grote stap, maar tevens ook een stap richting meer efficiëntie en optimalisatie van de bedrijfsprocessen.

Samen met de klant bekeken we het aantal nummers, welke toestellen in gebruik waren en wat de toekomstvisie is van het bedrijf. Vele mensen maken gebruik van een gsm-toestel en dankzij de communicatie apps kunnen ze deze gebruiken als hun enige communicatiemiddel.


Resultaat

Vanaf de introductie konden collega's van op om het even welke locatie in contact staan met anderen. Ze zijn overal bereikbaar voor zowel collega's, klanten als leveranciers.

Door het vele thuiswerk was er geen barrière meer om met leveranciers in contact te komen, waardoor alles tijdig geleverd werd.

Verlofboodschappen inspreken, personen doorverbinden met automatische beschikbaarheid zichtbaar op het scherm en een duidelijker communicatiebeleid qua telefoonnummers maakt het voor iedereen een efficiëntere aanpak.

How can we connect you?

Contacteer ons